Hello kedves Blogom!

A kapcsolat vége: Ez a dolog annyit jelent csak hogy Ádáminusszal az összes kapcsolatom megszakítottam és végeztem vele egy életre had ne keljen részleteznem mi volt de nem is fontos tőlem bekaphatja és meg is fogja szívni de nem velem és nem is ismerősőmmel. Majd ő is tanul a hibáiból. Jó ideig egyedül szeretnék most maradni mert úgy tudom magamba ormálisan lezárni a dolgokat és gondolkodn mit is csesztem el és min is kell változtatnom, ezeket holnap elkezdem leírni és mad ha végeztem vele bekerül a blogba is igérem, hogy tanúljatok a hülyeségembből =) Hatásos lesz igérem =).

A New Life Again: Ezt úgy értelmezzétek igen megint újra kezde mindent egyedül szingliként és így talán könnyebb lesz mert nincs határidő mire teljesítenem kéne bákinek is de őszre már bomba akarok lenni ezért most kell elkezdenem mivel jövőre eléggé szükséges lesz a jó kinézet a munkámba. De addig még van időm de már el kell kezdenem megváltozik minden és így márr kicsivel könnyebb lesz mivel nem kell több dologra is figyelnem csak a barátaimra a szüleimre a kutyumra és magamra. Aki most azt hiszi ez egy sorrend volt nem, ez nem sorrend én mindenkit ugyan annyira szeretek aki itt fel volt sorolva mivel mindenki ugyan annyira fotos nekem.

Tömören ennyi történt ma velem, mivel a suli ugyan olyan átlagos trágya, szar volt mint eddig is kár volt visszamennem, mivel pénteken nem kell mennem, de nem baj addig van időm felkészülni új életem elkezdésére. Tehát péntektől új szingli élet tele bulikkal és fittness and update programokkal =) najó azért nem veszem ilyen komolyan =D érdekes lenne de holnap megosztom veletek mit is szeretnék elérni ősztől és ha minden jól megy egy egész éves tervet le is írok nektek =)

HaliLali

A bejegyzés trackback címe:

https://mydarkgothlife.blog.hu/api/trackback/id/tr651134620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása