Hello Kedves Blogom!

A mai és az elmult napok elteltével rengeteg dolog történt velem de ma a legtöbb... Alex ma vezetett előszőr előtte beszéltem vele, hogy a barátnőjével senem leszek jóba és senem leszek rosszba. Ezzel kicsit jobban éreztük már magunkat. Az első vezetési órája eléggé jól ment amit meséls bár sajnos én nem voltam ott, de talán a következőn már ott lehetek. Tömören az új suli tökéletes. =) jól érzem már magam és végre jó társaságba is kerültem egy szabadabb suliba. Végre ujra tudtam értlékelni az életem és ráléptem a változás útjára végre. =)

HaliLali =)

A bejegyzés trackback címe:

https://mydarkgothlife.blog.hu/api/trackback/id/tr51367194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása