Hello kedves blogom ily hosszú idő után ujra visszatértem hozzád és hogy mi is tartott eddig hogy nem voltam...Hát kezdem talán az elején.

  • A nyári munka:

Eléggé húzosnak nem mondható nyári munkám volt. A vizóra olvasás szerintem legalábbis nem az. =) Ez mellet meg volt időm szabad időre is de akkor inkább rendet tettem magamban délutánonként. Hajlamos voltam abban az időben arra hogy egyedül kiültem a padra és csak néztem ki a fwejemből ez nyugtatott meg. Meg persze a barátaim.

  • Az iskolaváltás (Végre) =)

Amire annyira vártam igen végre bekövetkezett. Szeptember 1-én igen hölgyeim és uraim Alex osztálytársaként kezdem, illetve folytatom tanulmányaimat a Rosti Pál Szakközép iskolában. Anyum végre rávette magát hogy ezt is elrendezzük. =) Jól jött végre és igen azt kell mondjam hogy nagyon is jól esett.

  • A Koncert:

Sokakban felmerül a kérdés sokak arcán arcán a gyűlölet és az olyan lény arcán mint én a mosoly, az elégedettség és a vidámság jelenik meg ha három szót mondok:

  • Sopron
  • Volt fesztivál
  • Soproni nagyszinpad 23:00 2009. 07. 04

Igen ez az a nap mikor Marilyn Manson koncerertet adott nekünk és én igen ott voltam. Szerencsérwe Alexal voltam és nagyon jó helyen is áltunk mindent láttunk. =) Sajnos nem legelől de... De láttam és amikor megláttam azt az embert akin kis 6 éves korom óta felnőttem a zenéit ettem ittam minden szavát és most végre láthattam. Itt találtam meg mi hiányzott még az életemhez a korszakáttörő változáshoz. Az hogy végre láttam Briantr élőben is rettenetesen jó érzés volt ilyen hosszú idős várakozás után és döntéseket hoztam. Végre valóra kezdtem váltani az álmaim a jövőmmel a szakmámmal kapcsoltba és kb mindennel ami fontos az emberek számára álltalában.

Most már igen van időm mátol minden nap írni mert rendettetem magamban és jól érzem magam. Holnap indulunk nyaralni egy hétre de így is fogok tudni szerencsére írni mivel lesz esélyem géphez jutni még ha egy órára is. Minsden nap leírok mindent ami történik velem.

Sajnos a roszhír is van a jóban mint mindig de most nem velem történt rosz...Alexxal szakított a barátnője sajnos ez rossz mert nagyon kivan szegényem =( ami persze érthető... De próbálok vele azon lenni hogy ujra olyan legyen mint rég bár félek ezt én nem tudom nála elérni... De megteszek amit csak tudok.

Hát mára legyen ennyi. =)

Holnap írok a nyaralás első napjárol vagy nagyon max kedden =) Valószínű kedden. =) 

HaliLali =)

A bejegyzés trackback címe:

https://mydarkgothlife.blog.hu/api/trackback/id/tr61242679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása